2009. április 26., vasárnap

Egy újabb kezdés

Eltelt az első hetem az egyetemen. Itt ugyebár minden csúszásban van, ezért a félévet csak április 20-án kezdik, és július 25-tel fejezik be. Utána meg jönnek a vizsgák. Nekem szerencsére itt nem lesz előadásom, így vizsgáznom sem kell, csak házidogákat írni és nekirugaszkodni a diplomáknak. Képzeljétek, az angol diplomámhoz teljesen véletlenül, a hatalmas könyvtárban tett látogatásom során, rábukkantam egy remek cikkre. Jó lesz kiindulási alapnak.:)
Hat tárgyat vettem fel, ebben van német és angol is, és a tanárokkal folytatott levelezéseim alapján otthon is elfogadják őket, ami nagy előrelépést jelentene a következő félévi tárgyaim szempontjából.
Szóval van mindenféle: egy kis tanári, hogy fejlődjek és széles látókörű legyek, és egy kis irodalmi, hogy otthon elfogadják, és mert érdekes a téma. Szerencsémre minden tanárom nagyon segítőkész és kedves, sőt ha az ember az Erasmus varázsszót használja, még inkább segítőkésszé válnak! Persze ezzel azért nem lehet visszaélni, na de az előnyeit ki kell élvezni.:)
Pénteken nincs órám, és csak szerdán kell reggelre bemennem, a többi nap csak dél körül kezdek. Így ebédelni is mindig van módom, főleg a menzán eszem, mert nem túl drága, és viszonylag változatos is, na és ami még fontosabb, nem kell a konyhában töltenem az időm, mert itt tizenöten osztozunk a konyhán, és bár mindennel fel van szerelve, de azért mégsem olyan, mint amikor az ember a saját kis konyhájában kotyvaszt valamit.De azért majd néha azt is kell, hogy megismerjék az itteniek milyen az igazi gulyásleves, mi az, hogy túrós tészta, paprikás krumpli és csirkepörkölt...:)

1 megjegyzés:

  1. Én most hétvégén megmutattam nekik milyen a jó paprikás krumpli. Igaz, hogy végül leves lett belőle, de teljesen odavoltak, hogy mennyire jó, azt akarják, legközelebb az egész emeletnek főzzek:) szóval, hajrá!:)

    VálaszTörlés